Pembuka

Everything at your own risk. :)

Saturday, May 9, 2009

Samurai Dijumpai Di Bukit Katil

SAPA YANG CURIK PEDANG AKU HAH????????

Semalam......
hari itu aku hanya duduk sahaja di serambi. tak tau apa yang aku pikirkan. macam2 yang aku pikirkan. tapi satu pun tak ada hujung pangkalnya. dalam aku melayan fikiran, dari jauh kedengaran orng memanggil namaku. "Li... li.... LIIIIIIIII", aku tersentak. lastas ku pandang arah datangnya suara itu. aku tersenyum.

Hari ini.......
Aku bangun dan terus berjalan kearah matahari terbit. kearah sesuatu yang begitu menarik minatku. Nun diatas sana. Namun hari ini aku hanya mampu melihat dan memulakan langkahku kearahnya. Aku memandang kebelakang, rumah ku masih kelihatan. terdetik dihatiku, sudah terlambatkah perjalananku ini?apakah mampu aku sampai kesana sebelum senja menjelma?

Esok.....
Langkah yang teratur terus ku hayun menyusuri denai. Aku hanya mampu berharap agar segala usaha ku di rahmati. segala penat lelah semalam hari ini akan membuahkan hasil. keyakinan yang perlu aku tanamkan. segala usaha telah dicurahkan sebaik mungkin. Doa juga telah kupanjatkan, cuma tinggal aku berserah kepada tuhan yang satu.

Aduih..... ape saje laa aku ni.

7 comments:

Azhan said...

mende merepek

Wak Zailan said...

dia kan robot, kadang2 wire dia mengalami kerosakan bumi.... heheheheheheheheee

Ali said...

org hebat2 sume dikatekan merepek... muhahahhahaha

Wak Zailan said...

nak kena tunggu ko mati baru laa orang akan kate ko hebat tik...

tu pun kalau ada laaa yang kate, KALAU.... ntah ada ntah tak laaa

p/s : kat mane hebatnya ko pun aku tak tau, dulu exam kalkulus ko kate mase SPM dah belajar, tapi ko fail... ape yang hebatnya??

Ali said...

Ades... itu suatu ketika dulu... hehehe.. ketika otak aku bermasalah. ketika xde org boleh buat aku hilang tumpuan dari main game. kecuali dc yang nk tgk rosalinda. ops tu kat umah satu lagi...

Azhan said...

kecoh ahhh membe arab

tapi jentik memang hebat, bangun tido terus pegi lab...sampai kat sana baru sedar tak pakai helmet

HEBAT! kepala besi.

Ali said...

ades.... aku mandi dulu... mane ade terus g....