Pembuka

Everything at your own risk. :)

Monday, September 27, 2010

macam² ade....

dulu dorang hilangkan akunyer fail peribadi, dorg ckp" Biasa la dik.... dalam banyak² tu ade laa yang tersalah letak." akibatnyer gaji aku tertangguh 3 bulan.

lepas tu dorang tertinggal serahkan surat perpindahan kepada aku. dorg ckp " biase laa, ramai yang kene pindah, tu yang terlepas pandang." akibatnyer aku kene lapor diri on the dot selepas seminggu orng lain lapor diri.

baru² ni dorang xproses surat kenaikan aku. dorg ckp " biase laa li(sbb dh kenal aku pasal asyik nama aku jer dorg lupe), dalam ramai² ni mesti ade yang tertinggal......" akibatnyer aku makin sesak sebab semua elaun, kenaikan dan sebagainyer x jalan selama 5 bulan, lepas di pindahkan ke ibu kota....

dan aku pun membalas setelah tiga kali dorg terlupe nama aku, "saya xkesah, bukan saya xbiase nama tertinggal ni. dah xde name org lain pun. " sebab aku ni baik ati lagi aku cakap mintak tolong lagi. "Tolong laa cepatkan proses data peribadi saya ni, kalau x saya kene pinjam along ni."
tau plak die ckp" jangan risau, xyah mintak tolong² ni, dah mmg keje ktorg..."
cess.... tau lak keje korang.... abis tu pasal nama aku jer korang asyik lupe????


No comments: