Pembuka

Everything at your own risk. :)

Saturday, July 25, 2009

Si Bodoh

Aku memang dh marah sgt..... Ape la xleh pk, makan ubat tu kan sejenis usaha. dh sengal sgt ker sampai xkasik org sakit makan ubat. nasib baik laa santau org boleh masuk neraka. kalau x, dh lame aku santau itu org.

makan ubat xboleh, dadah, haram... katenye. (walaupun majlis fatwa kate xharam)
hisap rokok boleh plak, makruh jer.... katenye lagi. (walaupun majlis fatwa kate haram)
main skim cepat kaya boleh, usaha tu.... katenye. (usaha apenyer kalau harap duit org bawahan)
dan macam² lagi laaa..... malas nak sebut buat sakit ati jer....

nape ek jadi mcm ni????

3 comments:

Azhan said...

ha ha

jarang2 aku tengok kau marah
sekali marah macam teletubies purple

ha ha ha ha

anyway, apesal nak kene buat fatwa sendiri? dah rasa diri hebat agaknya

junkfood said...

mentaliti dan ajaran time kecik-kecik tu penteng jentik... huhu

Ali said...

teletubbies pun teletubbies laaa janji aku marah... :p. aku marah pasal melibatkan nyawa.
kalau xmelibatkan nyawa pegi mampus laa same itu orang....

yang aku heran mase itu org kecik² die paham sume ni, tp dh tue nk mampus ni, bleh tuko idea plak...