Pembuka

Everything at your own risk. :)

Thursday, August 6, 2009

adakah die tahu sesuatu????

semalam anak aku ( baru 11 bulan) bangun jer terus die baring atas lengan aku. aku ingatkan dalam die lalok² tu tersalah landing, pasal kepala die atas bantal dan badan die yang atas tangan aku. aku pun tarik laa tangan aku. tapi anak aku bangun dan terus landing kat atas lengan aku n terus peluk aku. hmmm.... xpenah die buat macam ni. care die seolah-olah macam xdpt jumpe lg aku lepas tu.
aku biarkan je.... sekali lagi aku terkejut, dihulurnya tangan die trus capai tngan aku yang sebelah lagi dan di letakkan diatas badan die, menyuruh aku peluk... Apakah die tahu sesuatu????
entah laa. xsanggup aku memikirkannya. dengan sekarang ni musim penyakit. lagi laa aku makin sedih. tapi munkin hanya mainan otak aku jer. dan die cume nak bermanje aje... :).

No comments: