Pembuka

Everything at your own risk. :)

Tuesday, June 9, 2009

Knight Of Cygnus


Esok(rabu,10/06) kuar... entah ye entah tidak. hehehe.... xde motif pun aku tulis kat sini, pasal yang bace blog aku ni bukan org² yang main game pun.
aku ni hidup kalau xde game n xtgk kartun xsah. semalam g daftar astro. (leceh arr asyik nk g umah mak aku jer biler nak tgk astro). binik aku puas ckp ambik jer yg pakej family + 2 mini. tapi aku nk jugak family +3 mini. pasal aku nak ambik animax. yang dua lg discovery dgn fun. :p. sport??? huh... aku bukan org yg tgk 22 org berebut sebiji bola yang boleh beli kat kedai utk diberi sorang satu. lepas tu bile kalah emosi. langgar orng pakai bas... kejadahnyer.
animax=kartun fun = kartun discovery = cite binatang :p.( lagi baik dri tgk org berebut bola)
kepada kawan² aku yang minat tgk bola tu, jadilah peminat setia, jgn jadi peminat fanatik.
pasal peminat setia ni ade otak tapi peminat fanatik ni xde otak. kalau ade pun dorg dah taruk kat BONTOT dah. kalah jer gaduh, kalah jer bunuh orang, kalah jer ilang akal. so jgn esok² aku bukak berite nmpk muke kawan² aku, disaat itu jugak aku xngaku kawan dah. xkenal pun.

salam dari melaka..........

8 comments:

Wak Zailan said...

Tahniah lah Tik, kerana reveal how were MAN UTD fans are...

Ali said...

MU fan mmg mcm tu, tp masalahnyer kat m'sia pun ade penyokong negeri yg mcm tu. Emo sgt.

Azhan said...

penyokong negeri mana tuh? melaka ke? atau peranchis@France?

Ali said...

"peranchis" laaa...org yg ade genetik "D". melaka ade ker penyokong?

junkfood said...

as a conclusion penyokong kelantan = penyokong manure.

Ali said...

shhhh... jgn sebut.. nnt kene baling dgn tin aluminium... :p.

Azhan said...

skrg ramai peminat TEAM...bukan peminat bolasepak....

walhal haram tendang bola pun setahun sekali

liga malaysia bodoh la...tak berbaloi beb nak merusuh

Ali said...

aku dh lame x sokong bola malaysia. last aku sokong mase johor final lawan selangor. tu dah dekat 20 thn lepas.