Pembuka

Everything at your own risk. :)

Tuesday, June 23, 2009

Kopi O sejuk

Aku mmg xboleh minum kopi.kalau minum jer kompom kepala pening. tapi kadang² tu teringin jugak. tu yang sebat jer. So terime jer laa.... arini dh selasa. aku minum ari ahad aritu. x ilang jugak pening kepala ni.
kene plak minggu ni kat opis keje memerlukan tumpuan yang tinggi, lagi laa bertambah pening. tapi xboleh nk salahkan sesape. sebab aku jugak yang drag keje sampai yang senang pun menambahkan kepeningan kepale ni.
dan di rumah plak disebabkan bini aku xde (balik bandar, nk ckp balik kg xleh sebab umah bapak die kat KL), so aku byk main game. so xcukup tido. makin bertambahlah kepeningan kepale aku.

hehehe.... so kesimpulannye, segale tindakan ade akibatnye.

7 comments:

Azhan said...

aku pun takleh layan kafein beb, sekali kene kopi, kepala stim semacam.

camni kita kene buat group,
PBMK = pening bila minum kopi.

jom kita baling kopi banyak2 kat sungai segget, macam jamuan teh boston.....

ha ha ha

Ali said...

PBMK.... hmmm aku xsetuju sebab nnti org ckp "Persatuan Beruk MakYeh Klate"
susah beb nnt kene kecek klate ngan Napi. @_@.

Wak Zailan said...

aku minum kopi takde ape2 pun??
tu laa...dulu aku nak ajar ko isap dunhill ko tanak, kalau nak minum kopi kenalaa isap Dunhill... sebab dunhill akan membantu mempercepatkan degupan jantung dan menyebarkan kafien dgn cepat, lalu ia tidak block pada otak!!!

Ali said...

ko bukan aku jer yg ko nk ajo isap dunhill, kucing pun ko ajo isap.

lavidalabelle said...

ahahaha... aku pun sama tak minum kopi atau teh. kopi minum tak sampai satu sudu dah nak pitam. teh pulak, asyik nak pergi toilet jeler aku. kejung kaki sibuatnya.


minum air suam gak sedap. (bunyi sedapkan hati sendiri) huhuhu

Ali said...

air suam bagus ape... kesihatan :D

junkfood said...

sirap lagi sedap!