Pembuka

Everything at your own risk. :)

Tuesday, June 16, 2009

Tak bertanggungjawab

miggu lepas aku tensen... terus aku ambik cuti emergency. pedulik ape aku keje byk ke tak. dh ade orng kate kalau aku xbuat die boleh buat. aku bukan ape... lain kali kalau aku byk tanyer jgn ambik jalan mudah dgn cakap nnt bos dtg ko tanyer laa sendri. aku ni lurus dah die ckp macam tu aku tunggu laa bos dtg. so bile aku tunggu bos kompom laa keje xleh nak siap. bukan aku x buat, cume xdpt nk abiskan sebab bahagian yang aku byk tanyer tu xleh nk siapkan. dah aku xpaham nk wat camner??? bile x abis die byk mulut, marah kuat². last² ungkit bende yang x berkaitan. "mcm mane bleh dpt cemerlang ni?" ni laa salah satu sebab aku xnk anugerah yang mcm sampah ni. org kompom ungkit. mmg laa salah aku tapi nk marah jgn memalukan org, n jgn ungkit bende yang xade kene mengene. lpas ni kalau org tu nk arah aku, aku ckp jer "kan ko boleh wat sendri, nnt aku buat xsiap plak." lagi satu die ni xpaham, aku keje baru 3 thn... pengalaman kurang, dah laa dulu aku belajar subjek lain. xde kene mengene langsung dgn ape aku keje, so die yg dh keje dkt 20 thn tu bile aku tanyer, ajar laa jgn nk marah jer.

Buah cempedak diluar pagar,
ambik galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan.



5 comments:

Azhan said...

ni mesti jenis org tua tak makan saman ni ehh? tak cool langusng si tua tuh.

rilek-rilek...

rumah terbakar nampak asapnya, hati terbakar aspa yang tau, blog juga yg tau

ha ha ha

lavidalabelle said...

orang yg sudah 20 tahun kerja mmg lebih cepat marah drpd yg baru 3 tahun bekerja. mungkin dia dah monopause tu. apakah?


sabar jelah kan xD

Ali said...

tu laa ade jugak gunenyer blog ni. xde laa aku maki die.

sebab sabar laa org tu xkene maki, n sebab dh xtahan sabar la aku cuti kecemasan. bagi mengelakkan kejadian xdiingini.

junkfood said...

aku tak kawen pon ok je boleh nampak apa yang dia nak tunjok tu..

Ali said...

zaman skang xkawen pun blh dpt..

hehehe.... kenyit jer mata kompom nmpak.