Pembuka

Everything at your own risk. :)

Monday, September 15, 2008

Dunia Baru


Assalamualaikum.....

disebabkan ni post pertama aku dalam blog ni, aku citer laa skit ttg diri aku.
status, bujang 3. aku keje xde laa best sgt, tapi unik sebab keje aku ni org kelantan xleh sebut. kejenyer pun xde laa gempak sgt tp cukup laa nak menyara keluarge aku ni. anak br sorang. dan kalau ikut tarikh aku tulis blog ni, baru 18 ari aku mempunyai cahaya mata.

Dalam 18 arini mcm² yang aku belajar. aku yang dulu takut nak pegang budak kecik, terpaksa beranikan diri untuk pegang jugak. tapi aku macam xpercaya sebab aku boleh pegang dengan baik. lansung xde rasa kekok. mungkin tuhan dh programkan dlm diri setiap ibu bapa untuk mahir dlm perkara begini apabila sampai masanya. lagi satu rutin tdo aku jugak dh berubah. kalau dulu aku boleh tdo tanpa menghiraukan orang lain, tapi sekarang aku dh boleh terjaga denga bunyi yang minimal. minggu pertama, aku dan isteriku berasa amat penat kerana pola tido kami terganggu. namun sedikit demi sedikit kami dapat menyesuaikan diri.

cukup laa kot untuk pendahuluan. sampai jumpa lagi.

3 comments:

Azhan said...

ahahhahaha....wak dah kene pengaruh budak2 KL atau lebih spesifik....Keramat AU ....kahakhakahkahakhakhkhakak....FUCK U LOSER....katanya!

Ali said...

aduih same jer mcm dulu....
yg kawin mcm xkawin, yg xkawin mcm dh kawin..
:p.

babat said...

abg ko nyamuk...ko jentik..anak ko apa plak nanti?