Pembuka

Everything at your own risk. :)

Saturday, September 27, 2008

Janji Aku

seperti yang telah aku janjikan dalam komen aku di Blog wak jelan, so saksikanlah dengan mata anda sendiri. Muhahahahaha.....
Aku cerite ikut aturan aku sebab ade cerite berkait so kene cerite mane yg mula dulu. :p.

1) pablo - die ni jiwang tahap cipan. aku ngan die penah putus sahabat sebab die kate aku punce die putus cinta dengan kekasih ati die mase skolah dulu. k la ni ceritenyer. awek die ni dulu main²kan die jer. aku tanyer face to face dengan awek die dulu. kononnyer nk mintak mahap laa sebab aku penyebab. tp biler aku tanyer jer awek tu, die trus ckp, "Aku sebenarnyer mmg nk putus ngan die. Aku main² jer ngan die, bukan nk betul² pn". pablo ni pulak maner nk dengar ckp aku. die xcaye sampai laa ktorg jumpe balik kat UTM, dan aku bgtau sekali lagi baru laa die caye. tu pun selepas ditinggalkan oleh awek lame dan dapt awek baru (entah kali yg keberape). die kalau becinte, awek die jer betul. ade ker patut.

2)Arab - ni satu lagi masalah. pasal pompuan jgn main² ngan die. nk gaduh jer. kalau dapat ckp ngan pompuan, kite die xingat. aku kenal die lebih kurang same ngan pablo laa. taun 97, satu kelas ngan die, satu dorm. die ni penah tumbuk cermin(ker pintu almari, xingat laaa) sebab budak yg die usha, org lain usha same. muhahahahaha.....ader ker patut. kat utm lak die nie dulu nk usha awek jer. memilih lak tu nk yg cun² jer.

3)Abg Sase - yang ni paling best. Muhahahahaha...... die kalau kutuk arab ngan pablo, kaw².xngaku diri jiwang. tp depan aku n wak jer laa.. tp biler die duk ngan arab n pablo, maka terserlah kejiwangan dalam hatinyer... kalu dok ngan arab ni, biler arab bukak jer citer pasal awek kat utm (ape name die ek???luper laa) die pun xcited laa citer skali. arab punyer la usha, tau² dengo cite die yg dapat. ish......

4)beruang - aku xkenal sangat² la, tp dari pengamatan aku n desas desus yang aku dengar biler ikut wak, abg sase n beruang g jamming, die ni "Dalam Ati Ade Taman". enough said. nak tau lagi lanjut tgk blog die. gambo sume melambangkan kejiwangan hatinye. :D. kat sini

5)Mahat - Muhahahaha... Fadhiah kawen mahat frust menonggeng....... Muhahahahahaha.....
jgn marah. Selamat hari raya, maaf zahir batin.

6)chep wan - ?????????? ni chep yg maner. lepas dpt comfirmation dari wak bru aku citer.

k la... itu sajer laa utk kali ini. yang aku citer ni cume secebis kisah dorg dari koleksi citer² jiwang seantero alam.Hehehehe. dan kalau mane² pasangan kepada mereka yg disebutkan dalam citer ni, jgn marah². sebab itu sume telah berlalu xrelevan lagi zaman skang ni. dan kepada yang disebut, Maaf Zahir Batin
Adiossssss.............

10 comments:

Wak Zailan said...

no komen.... lagi2 yang part abang sase n pablo n arab!!!

bole laku album kalau jual...mcm TREZ, NICO or KRU

Azhan said...

hahaha....

Ali said...

lihatlah.... abg sase haha mampu ketawa setelah rahsianya terbongkar... Muhahahahahaha

Azhan said...

oh yeahh...rahsia dah lama terbongkar tik, kehkeheh...

skrg jiwangku hanya untuk isteriku...kehkhekheh...

drpd list tuh kebanyakkan budak sains muar jek aku tengok...ada ape2 ke nih...??? hahahahahrahrhahjrajhrhr

tapi kat utm, bkan aku yg jiwang...awek2 tuh semua yg jiwang ngan aku....ahrhahhrahhrharh....

Wak Zailan said...

awek yg jiwang kunun....confirm aku tak caye!!! takkan perigi mencari timba kan tik??

Azhan said...

haha...mestila beb

sebab hati aku hanya dambakan isteriku saja

mana bole revenge2 lepas kawen...itu pikiran org dangkal saje

Ali said...

xpe wak. ko mcm xtau. die mmg terer cover track.

junkfood said...

hai jentik.
selamat hari raya.
maaf zahir batin nampak dan tak nampak

babat said...

hahahaahahaha...pablo2...ko dah beli PS3 ke blom tik?

Ali said...

semenjak dh kawin ni aktiviti game aku kureng ler... lai arr skang ni ngan anak aku yg kecik lg tu. tuggu laaa die beso skit. baru aku ajo die main game. hardcore gamerz..