Pembuka

Everything at your own risk. :)

Friday, September 19, 2008

Masa


"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian"

byk yg berlaku, namun pada tanggapan aku byk yg tidak berfaedah. Dalam miggu ni aje aku rase byk dah mase yg aku dh bazirkan. kat opis aku xtau nak wat ape, kat umah tgk tv ajer, xtau laa ape yg berfaedah yg aku dh lakukan.
Tapi minggu ni jugak aku dapat satu minat baru, menggodeh photoshop. pandai laa sikit² nk wat efek² yg sebelum ni aku rase ajaib. biler dh timbul minat, so aku rajin la utk search lebih lagi. macam² website rupenye yg ade tutorial untuk photoshop ni. Antare rajin ngan x ajer nk cari.
Walaupun minggu ni aku byk membazir mase. tapi aku dapat jugak laa serba sedikit ilmu untuk aku guna dalam keje aku kat opis n keje² aku bukan kat opis.
dalam kesempatan ni jugak aku nak mohon mahap zahir batin kepada sesape jer yg kenal aku dn yg xkenal aku, andai kata ade silap dan salah yg telah aku lakukan.
Selamat Hari Raya Aidilfitri

3 comments:

Wak Zailan said...

ko ingat ko tulis kat blog mintak maaf, aku nak maafkan ko?? whoaaa.... belum, belum, dengan aku nak kena settle lain sikit...muahahahahaaaaaa

Ali said...

ok ape aku mintak mahap kat blog... xkan aku nk mintak mahap dri dlm jamban.... muhahahha... aku siap bg kad raye lg.... :p.

Azhan said...

mintak maap dr dalam jamban?...apa salah ko sampai duk dalam jamban...?

ahhaah....

dahla tuh ...bwk bertenang...sejukkan hati...sejukkan diri...macam saripudin puteh yg tgh sejuk kat jepon skrg (skrg jepon musim sejuk ke?)

akhkahakhakhakhakhahkah